Bc. Michaela Pafčugová

Diplomová práce

Vliv reklamy na spotřebitelské chování.

Effect of Advertisement on Consumer Behavior.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu reklamy na spotřebitelské chování. V současné době mají lidé přístup k nekonečné nabídce reklam. Vliv reklamy a její efektivnost je otázka, na kterou se snaží najít odpověď většina marketérů. Primárním cílem reklamy je obvykle ovlivnit nákupní chování spotřebitele. Cílem práce bylo zjistit vliv jednotlivých typů reklam na spotřebitelské chování a na základě zjištěných …více
Abstract:
The topic of my dissertation is the impact of advertising on behavior of consumers. These days, everybody has access to a limitless variety of advertisements. Effectiveness of advertising and its impact on consumer’s behavior is a question that most marketers are concerned with. Typically, the primary goal of advertising campaigns is to have an impact on consumer's purchasing behavior. The aim of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/aa5fk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství