Srovnání metod a forem při výuce českého jazyka žáků 5. tříd v běžných základních a malotřídních školách – Lucie Grodová
Lucie Grodová
Diplomová práce
Srovnání metod a forem při výuce českého jazyka žáků 5. tříd v běžných základních a malotřídních školách
Comparison of Pedagogic Methods and Forms used during the Lessons of Czech Language in 5th Classes at Primary and Multigrade Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá srovnáváním užitých forem a metod při výuce českého jazyka – jazykové výchovy v běžných základních a malotřídních školách na konci 2. období na 1. stupni základní školy. Cílem této práce je také zjistit, zda jsou vzdělávací výsledky žáků v českém jazyce - jazykové výchově, dle očekávaných výstupů z RVP ZV, v pátém ročníku srovnatelné u obou typů základních škol. Teoretické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the comparison of forms and methods used during the lessons of Czech Language - language education at regular and multigrade primary schools at the end of the second period of the primary school. One of this work’s objectives is to determine if the educational results of the fifth classes pupils in the Czech language - language education, based on the FEP PS result expectations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6185
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Žaneta Göbelová
- Oponent: Mgr. Kristýna Dufková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRODOVÁ, Lucie. \textit{Srovnání metod a forem při výuce českého jazyka žáků 5. tříd v běžných základních a malotřídních školách}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/lx8vjn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
3D tisk a možnosti jeho zařazení do vzdělávání na základní škole
Martin Daňhel -
Výukové metody na malotřídní škole a jejich využití v praxi
Andrea Děkanová -
Výukové metody na malotřídní škole a jejich využití v praxi
Ivona Šubrtová -
Výukové metody v malotřídních školách a jejich využití v praxi
Nikola Hrdinová -
Výukové metody učitele na malotřídních školách
Veronika CHRASTINOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva