Bc. Zoltán Sobotovič
Bachelor's thesis
Marketingový plán podniku
The marketing plan of company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zpracovat "Marketingový plán" společnosti ZS, která působí na trhu od roku 1991, na základě zhodnocení její stávající situace a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Dobře zpracovaný marketingový plán vede ke zvýšení konkurenceschopnosti a dále posílení pozice společnosti na trhu. V první teoretické části této práce se věnuji shrnutí teoretických poznatků, které se …moreAbstract:
The aim of this work is to prepare a "marketing plan" of ZS company, which operates on the market since 1991. This marketing plan will be based on an assessment of the current situation and analysis of its internal and external environment. A well prepared marketing plan leads to increased competitiveness and strengthening the company's position in the market. The first part of this work is aimed at …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/y0lee/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
Eliška Štíchová -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Strategická a finanční analýza společnosti AutoESA a.s.
Maxim Endaltsev -
Analýza konkurence a mezipodnikové srovnání ekonomické výkonnosti vybraných firem z odvětví maloobchodu
Tereza Dydeková -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený