Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov – Petra Klemová
Petra Klemová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Marketing mix in selected wineries of Lesser Carpathian vineyards
Abstract:
The bachelor thesis on topic Marketing mix in selected wineries of Lesser Carpathian vineyards focuses on the application of marketing tool called 4P. Overall, the thesis is divided into three parts. The first part - theoretical, explains basic concepts of the marketing and marketing mix, while it also informs about Lesser Carpathian vineyards in Lesser Carpathian wine region. This part is followed …moreAbstract:
Bakalárska práca na tému Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov sa zameriava na aplikáciu marketingového nástroja nazývaného 4P. Celkovo je rozdelená do troch častí. Prvá, teoretická, časť vysvetľuje základné pojmy týkajúce sa marketingu a marketingového mixu a zároveň informuje o Malokarpatských vinohradoch v rámci Malokarpatskej vinohradníckej oblasti. Potom nasleduje …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/p4484/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Jiří Zelený
- Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Malokarpatská vinohradnícka oblasť
Andrej Ščepán -
Rodinné vinárstvo a spolkový vinársky dom v Malokarpatskej vinohradníckej oblasti na Slovensku.
Jakub Farský -
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Anna Šinoglová -
Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků jižní Moravy
Eva Preisslerová -
Posouzení a srovnání marketingových mixů ve vybraných vinařských podnicích
Faina Elgina -
Posouzení marketingového mixu a vinařství Baláž
Veronika Hrubá -
Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků
Lukáš Pech -
Návrh na zlepšení marketingového mixu vinařské společnosti
Michal Duhajský