Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov – Petra Klemová
Petra Klemová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Marketing mix in selected wineries of Lesser Carpathian vineyards
Abstract:
The bachelor thesis on topic Marketing mix in selected wineries of Lesser Carpathian vineyards focuses on the application of marketing tool called 4P. Overall, the thesis is divided into three parts. The first part - theoretical, explains basic concepts of the marketing and marketing mix, while it also informs about Lesser Carpathian vineyards in Lesser Carpathian wine region. This part is followed …moreAbstract:
Bakalárska práca na tému Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov sa zameriava na aplikáciu marketingového nástroja nazývaného 4P. Celkovo je rozdelená do troch častí. Prvá, teoretická, časť vysvetľuje základné pojmy týkajúce sa marketingu a marketingového mixu a zároveň informuje o Malokarpatských vinohradoch v rámci Malokarpatskej vinohradníckej oblasti. Potom nasleduje …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/p4484/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Jiří Zelený
- Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEMOVÁ, Petra. \textit{Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov} [online].
Praha, 2018 [cit. 2021-01-26]. Available from: <https://theses.cz/id/lxfvbj/>.
Bachelor's thesis.
Institute of Hospitality Management in Prague.
Thesis supervisor Ing. Jiří Zelený.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Malokarpatská vinohradnícka oblasť
Andrej Ščepán -
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Anna Šinoglová -
Návrh moderního marketingového komunikačního mixu firmy Vinařství Josef Rous
Karolína Čížová -
Víno a vinařství ve Znojemské podoblasti ve spolupráci se Znovín a.s. s praktickým využitím základních nástrojů marketingového mixu
Michal Malý -
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anna Malakhova -
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Anna Šinoglová -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová