Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov – Petra Klemová
Petra Klemová
Bakalářská práce
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Marketing mix in selected wineries of Lesser Carpathian vineyards
Abstract:
The bachelor thesis on topic Marketing mix in selected wineries of Lesser Carpathian vineyards focuses on the application of marketing tool called 4P. Overall, the thesis is divided into three parts. The first part - theoretical, explains basic concepts of the marketing and marketing mix, while it also informs about Lesser Carpathian vineyards in Lesser Carpathian wine region. This part is followed …víceAbstract:
Bakalárska práca na tému Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov sa zameriava na aplikáciu marketingového nástroja nazývaného 4P. Celkovo je rozdelená do troch častí. Prvá, teoretická, časť vysvetľuje základné pojmy týkajúce sa marketingu a marketingového mixu a zároveň informuje o Malokarpatských vinohradoch v rámci Malokarpatskej vinohradníckej oblasti. Potom nasleduje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/p4484/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLEMOVÁ, Petra. \textit{Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/lxfvbj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Malokarpatská vinohradnícka oblasť
Andrej Ščepán -
Rodinné vinárstvo a spolkový vinársky dom v Malokarpatskej vinohradníckej oblasti na Slovensku.
Jakub Farský -
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Anna Šinoglová -
Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků jižní Moravy
Eva Preisslerová -
Posouzení a srovnání marketingových mixů ve vybraných vinařských podnicích
Faina Elgina -
Posouzení marketingového mixu a vinařství Baláž
Veronika Hrubá -
Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků
Lukáš Pech -
Návrh na zlepšení marketingového mixu vinařské společnosti
Michal Duhajský