Petr Kočíř
Bachelor's thesis
Ostrava slaví 30 let svobody
Ostrava Celebrates 30 Years of Freedom
Abstract:
Na vývoj marketingové komunikace by měla efektivně zareagovat i státní správa a samospráva. I úřad by měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu. Jedním z nástrojů, které se nabízejí, je realizace tematických eventů. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část se orientuje …moreAbstract:
The state administration should also respond effectively to the development of marketing communications. The administration should also be able to use modern tools of the communication mix. One of the tools which are offered is the implementation of thematic events. The theoretical part of this bachelor thesis first clarifies important concepts in the field of marketing, marketing communication and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kočíř, Petr. Ostrava slaví 30 let svobody. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.
Albert Kašpar -
Zhodnocení marketingové komunikace
Anel Bektassova -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová