Schopnosti a dovednosti žáků 7. a 9. tříd v hodinách dějepisu. – Andrea KOLESOVÁ
Andrea KOLESOVÁ
Diplomová práce
Schopnosti a dovednosti žáků 7. a 9. tříd v hodinách dějepisu.
The Abilities and the Skills of Pupils 7th and 9th class in History Lessons.
Anotace:
Práce se snaží postihnout rozdíl mezi schopnostmi a dovednostmi žáků sedmých a devátých tříd v hodinách dějepisu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Základem práce je výzkum, který vychází z předpokladu, že starší žáci dosáhnou v testu lepších výsledků než jejich mladší spolužáci.Abstract:
The thesis tries to focus on the difference between the abilities and skills of pupils 7th and 9th class in hisory lessons. The thesis is divided into two parts- theoretical and practical one. The core of thesis is based on research. The research comes out of the hypothesis, that older pupils should reach better results in the test than their younger fellows.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2009
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/3232
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 4. 2009
- Vedoucí: PhDr. Šerberová Anna
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLESOVÁ, Andrea. \textit{Schopnosti a dovednosti žáků 7. a 9. tříd v hodinách dějepisu.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/lxt3ei/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Significance of Materials and Techniques in the Czech Sculpture of the Second Half of the 20th Century
Pavlína Dohnálková -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Young Learners Developing English Language Skills Using Duolingo
Alžběta Kučerová -
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Victoria Spaulding -
Tvorba a užití map osobami se sníženou schopností rozpoznání barev
Dajana Snopková -
Kartografické metody vizuální explorace vícerozměrných dat: Možnosti využití prstencových map
Radka Báčová