Strategické řízení elektronického obchodu firmy – Bc. Libor Eliáš
Bc. Libor Eliáš
Bachelor's thesis
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Strategic management of e-commerce company
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se budu věnovat problematice návrhu řešení založení moderního elektronického obchodu a jeho strategického řízení, hlavně v počátku existence. Cílem bakalářské práce je zvolit a navrhnout nejvhodnější způsob založení internetového obchodu s moto-pneumatikami pro firmu TNT Investment, s.r.o. a navrhnout nejúčinnější postup jak uvést internetový obchod na trh za pomoci nástrojů …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the questions concerning the way of the establishment of modern e-shop and on the approaches to its strategic management especially at the outset of its existence. The aim of the bachelor thesis is to choose and draft the most appropriate way of setting up internet shop for the company TNT Investment, s.r.o. which will offer motorcycle tires, as well as to propose …viacKľúčové slová
internetový obchod strategie e-marketing propagace zákazník e-shop strategy promotion customer
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/l8b6u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marta Matulová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz
Martin ŠOULA -
E-marketing internetového obchodu 365darku.cz
Lenka FUSKOVÁ -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech
Jakub Novák -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent
Zuzana Zemanová -
E-learningové lekce na téma WooCommerce
Jarmila Kollová -
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Adriana Cecilia Tejada Rodriguez -
Strategie propagace nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji
Kami TAHADLOVÁ