Divadlo jako nástroj společenské změny – Mgr. BcA. Soňa Chalányová
Mgr. BcA. Soňa Chalányová
Master's thesis
Divadlo jako nástroj společenské změny
Theatre as an Instrument for Social Change
Abstract:
Výzkum této diplomové práce je zaměřen na divácké prožívání, smýšlení a diváckou reflexi zhlédnutých divadelních inscenací. Cílem diplomové práce je zmapovat, jaká témata vybrané inscenace přináší, jakým způsobem o nich k divákům promlouvá a jak diváci jednotlivé prostředky a myšlenky divadelních tvůrců následně zpracovávají ve svém prožívání, ve svých postojích a vztahování se ke světu. Ve výzkumu …moreAbstract:
The research of this thesis is focused on the audience's experience, thoughts, and reflections on the observed theatrical performances. The aim of the thesis is to map out the topics that the selected performances bring forth, the way they communicate these topics to the audience, and how the spectators subsequently process the methods and ideas of the theatrical creators in their experiences, attitudes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2023
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/co8t8/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2023
- Supervisor: MgA. Kamila Konývková Kostřicová
- Reader: MgA. Pavel Baďura, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/co8t8/
Janáček Academy of Performing Arts
Theatre FacultyMaster programme / field:
Dramatic Arts / Theatre and Education
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Vanda Vecková