Mezinárodní marketingový plán H3 Hambúrgueres Gourmet pro Českou republiku – Bc. Vojtěch Dlouhý
Bc. Vojtěch Dlouhý
Bachelor's thesis
Mezinárodní marketingový plán H3 Hambúrgueres Gourmet pro Českou republiku
International Marketing Plan of H3 Hambúrgueres Gourmet for the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení mezinárodního marketingového plánu pro rozvíjející se portugalskou společnost H3 Hambúrgueres Gourmet, která se v současné době zajímá o expanzi na nové zahraniční trhy. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy a vymezeny prvky marketingového plánu. Praktická část je zaměřena na perspektivnost českého trhu pro zahraniční …moreAbstract:
This bachelor thesis was made to form an international marketing plan for a developing Portuguese company H3 Hambúrgueres Gourmet which is currently interested in expanding into new foreign markets. In the theoretical part are explained the basic marketing terms and defined elements of the marketing plan. The practical part is focused on prosperity of Czech market for foreign business entities. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Pakosta, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DLOUHÝ, Vojtěch. \textit{Mezinárodní marketingový plán H3 Hambúrgueres Gourmet pro Českou republiku}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/lxzcx5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dlouhý, Vojtěch. Mezinárodní marketingový plán H3 Hambúrgueres Gourmet pro Českou republiku. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová