Bc. Vojtěch Dlouhý

Bakalářská práce

Mezinárodní marketingový plán H3 Hambúrgueres Gourmet pro Českou republiku

International Marketing Plan of H3 Hambúrgueres Gourmet for the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení mezinárodního marketingového plánu pro rozvíjející se portugalskou společnost H3 Hambúrgueres Gourmet, která se v současné době zajímá o expanzi na nové zahraniční trhy. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy a vymezeny prvky marketingového plánu. Praktická část je zaměřena na perspektivnost českého trhu pro zahraniční …více
Abstract:
This bachelor thesis was made to form an international marketing plan for a developing Portuguese company H3 Hambúrgueres Gourmet which is currently interested in expanding into new foreign markets. In the theoretical part are explained the basic marketing terms and defined elements of the marketing plan. The practical part is focused on prosperity of Czech market for foreign business entities. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Pakosta, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dlouhý, Vojtěch. Mezinárodní marketingový plán H3 Hambúrgueres Gourmet pro Českou republiku. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku