Interaktivní výuka zeměpisu na praktické škole dvouleté – Bc. Jan PRACHAŘ
Bc. Jan PRACHAŘ
Diplomová práce
Interaktivní výuka zeměpisu na praktické škole dvouleté
Interactive teaching geography at practical school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výuku zeměpisu na praktické škole dvouleté. Cílem práce bylo vytvořit dvě sady interaktivních výukových materiálů a následně je ověřit přímo ve vyučování na praktické škole dvouleté.Abstract:
The thesis is focused on teaching geography at practical school. The aim was to create two sets of interactive learning materials and subsequently tested directly in teaching at practical school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2014
Zveřejnit od: 23. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Olga Krejčířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRACHAŘ, Jan. Interaktivní výuka zeměpisu na praktické škole dvouleté. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Návrh revize rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
Michaela GEDEONOVÁ -
Praktická činnost žáků se zdravotním tělesným postižením na SŠ
Alfred Veik -
PRAKTICKÁ VÝUKA U ŽÁKŮ PRAKTICKÝCH ŠKOL V KONTEXTU VÝCHOVY K PRÁCI A ZAMĚSTNANOSTI
Daniela MAŠTALÍŘOVÁ -
Pracovní listy jako textová učební pomůcka pro Praktická cvičení v praktické škole dvouleté
Marie ZBRANKOVÁ -
Interaktivní pomůcky ve výuce žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Ivona Šedá -
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Teorie inteligence a jejich význam pro pedagogickou teorii a praxi
Roman KOTLÍN -
Zeměpis v pohybu - možnosti integrované výuky vzdělávacích oborů zeměpis a tělesná výchova (s praktickým zacílením na učební plán ŠVP Gymnázia, Prachatice, Zlatá stezka 137)
Dominik KIŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva