Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky – Bc. Magdalena Pospíšilová
Bc. Magdalena Pospíšilová
Diplomová práce
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Generation Y Consumer Behavior in the Context of Tourism of the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na spotřebitelské chování české generace Y při jejich cestování v České republice. Teoretická část práce obsahuje informace vztahující se k vysvětlení pojmů jako např. spotřebitelské chování nebo motivace, destinace a produkt cestovního ruchu. Na to navazuje praktická část práce, pro kterou autorka práce zvolila dotazníkové šetření, polostrukturované rozhovory a analýzu …víceAbstract:
The diploma thesis is focusesd on the consumer behavior of the Czech generation Y when traveling in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis contains information related to the explanation of concepts such as consumer behavior or motivation, destinations and tourism products. This is followed by the practical part of the work, for which the author chose a questionnaire survey, semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xxg4i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Intergenerational solidarity and the influence of informal transfers on fertility behavior
Lada Železná -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Influence of Covid-19 on Consumers’ Behavior in the Czech Republic
Md Abu Taleb Saikat -
Defining and Evaluating a Health and Well-being Destination in the Czech Republic
Natalia Bychkova -
The Impact of Exchange Rate on the Tourism Sector in the Czech Republic
Hana Sochančaková