Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy – Žaneta JINDROVÁ
Žaneta JINDROVÁ
Bachelor's thesis
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Organisation Forms of Education in the Lessons of Civics
Abstract:
Práce se věnuje využívání organizačních forem v hodinách občanské výchovy. Teoretická část je popisná, zabývá se základními organizačními formami výuky a jejich dělením. Tato část práce vychází z definic J. Průchy. Součástí je stručný exkurz do historie organizačních forem výuky. Práce seznamuje s vybranými přehledy výzkumů organizačních forem výuky České republiky a zahraničí. V praktické části jsou …moreAbstract:
The work devotes to using organisational forms in the social studies Lessons. The theoretical part is descriptive, and deals with the essential organizational forms of education and its classification. This part is based on J. Průcha´s definitions. It involves a concise excursus in the history of organisational forms of education in the Czech Republic and abroad. In the practical part, the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Accessible from:: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JINDROVÁ, Žaneta. Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / občanská výchova - výchova ke zdraví (negarantovaný rozvrh)
Theses on a related topic
-
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Distanční formy výuky na prvním stupni základní školy
Vojtěch Konopáč -
Vnímání distanční formy výuky studenty středních škol v době koronavirové krize
Kristýna Vajdíková -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody, formy a specifika výuky v české škole v Soluni
Kristýna Jonová -
Pohybové hry s folklorními prvky jako součást integrované formy terénní výuky v MŠ
Michaela Fialová