Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy – Žaneta JINDROVÁ
Žaneta JINDROVÁ
Bakalářská práce
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Organisation Forms of Education in the Lessons of Civics
Anotace:
Práce se věnuje využívání organizačních forem v hodinách občanské výchovy. Teoretická část je popisná, zabývá se základními organizačními formami výuky a jejich dělením. Tato část práce vychází z definic J. Průchy. Součástí je stručný exkurz do historie organizačních forem výuky. Práce seznamuje s vybranými přehledy výzkumů organizačních forem výuky České republiky a zahraničí. V praktické části jsou …víceAbstract:
The work devotes to using organisational forms in the social studies Lessons. The theoretical part is descriptive, and deals with the essential organizational forms of education and its classification. This part is based on J. Průcha´s definitions. It involves a concise excursus in the history of organisational forms of education in the Czech Republic and abroad. In the practical part, the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JINDROVÁ, Žaneta. Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / občanská výchova - výchova ke zdraví (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Distanční formy výuky na prvním stupni základní školy
Vojtěch Konopáč -
Vnímání distanční formy výuky studenty středních škol v době koronavirové krize
Kristýna Vajdíková -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody, formy a specifika výuky v české škole v Soluni
Kristýna Jonová -
Pohybové hry s folklorními prvky jako součást integrované formy terénní výuky v MŠ
Michaela Fialová