Martina Hofrová

Bakalářská práce

Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji

Foster Care Recruitment Marketing in the Zlín Region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání efektivity marketingové komunikace v kontextu pěstounské péče. Cílem práce je identifikovat a analyzovat nejúčinnější způsoby informování potenciálních pěstounů a zvýšení povědomí o pěstounství ve veřejnosti. Výzkum byl realizován prostřednictvím kombinovaného přístupu, včetně kvantitativního dotazníkového šetření mezi žadateli o pěstounskou péči a kvalitativních …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on examining the effectiveness of marketing communication in the context of foster care. The aim of the work is to identify and analyze the most effective ways of informing potential foster parents and increasing public awareness of foster care. The research was conducted through a combined approach, including a quantitative questionnaire survey among applicants for foster …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hofrová, Martina. Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe