Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji – Martina Hofrová
Martina Hofrová
Bakalářská práce
Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji
Foster Care Recruitment Marketing in the Zlín Region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání efektivity marketingové komunikace v kontextu pěstounské péče. Cílem práce je identifikovat a analyzovat nejúčinnější způsoby informování potenciálních pěstounů a zvýšení povědomí o pěstounství ve veřejnosti. Výzkum byl realizován prostřednictvím kombinovaného přístupu, včetně kvantitativního dotazníkového šetření mezi žadateli o pěstounskou péči a kvalitativních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on examining the effectiveness of marketing communication in the context of foster care. The aim of the work is to identify and analyze the most effective ways of informing potential foster parents and increasing public awareness of foster care. The research was conducted through a combined approach, including a quantitative questionnaire survey among applicants for foster …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hofrová, Martina. Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará