Bc. Veronika Jakubová

Diplomová práce

Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu

Communication Strategy for Increasing Customer Loyalty in the B2B Sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zákaznickou loajalitou na průmyslových trzích. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z odborné literatury o spokojenosti a věrnosti zákazníků, budování vztahů se zákazníky a specificích této oblasti v B2B. Praktická část se věnuje charakteristice a analýze komunikačních nástrojů, které využívá česká technologická firma při komunikaci se svými zákazníky. Kvantitativním …více
Abstract:
The thesis examines customer loyalty in industrial markets. The theoretical part covers fundamental concepts from the literature on customer satisfaction and loyalty, building customer relationships, and specifics of this area in B2B. The practical part focuses on characterisation and analysis of communication tools used by Czech technology company when communicating with its customers. A quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jakubová, Veronika. Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace