Hudba a tanec u osob s poruchou autistického spektra – Barbora HROMKOVÁ
Barbora HROMKOVÁ
Master's thesis
Hudba a tanec u osob s poruchou autistického spektra
Music and Dance for People with Autism Spectrum Disorders
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na osoby s poruchou autistického spektra a jejich vztah k hudbě a tanci. Hlavní cíl: definovat poruchy autistického spektra, zjistit a popsat význam hudby a tance u vybraných jedinců s tímto typem postižení a současně zhodnotit vliv hudebních a tanečně-pohybových aktivit na jejich osobnost.Abstract:
The Diploma thesis is focused on people with autism spectrum disorders and their relationship to music and dance. The main aim: to define autism spectrum disorders, to identify and describe the importance of music and dance at selected individuals with the disability and also evaluates the impact of music, dance and movement activities on their personality.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Accessible from:: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HROMKOVÁ, Barbora. Hudba a tanec u osob s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Analýza rytmických schopností a jejich vliv na taneční a pohybový projev
Pavel Kapoun -
Taneční a pohybová výchova a její využití v předškolním vzdělávání
Denisa Konečná -
Taneční a pohybová terapie a její aplikace v praxi
Gabriela Brtníková -
Taneční a pohybová terapie u seniorů
Nina Aerts -
Taneční a pohybová terapie a možnosti jejího využití
Petra Provazníková -
Tanečně-pohybová terapie v procesu edukace žáků speciální třídy a její vliv na rozvoj osobnosti a socializace
Lucie Misařová -
Taneční a pohybová výchova pro 1. - 3. ročník 1. stupně základní školy
Kateřina Priščáková -
Využití taneční průpravy a tanečně pohybových prvků ve školní tělesné výchově pro starší školní věk
Simona POTUŽNÍKOVÁ