Analýza vnímání značky zaměstnavatele – Manh Hai Nguyen
Manh Hai Nguyen
Bakalářská práce
Analýza vnímání značky zaměstnavatele
Analysis of the Employer Brand Perception
Anotace:
Hlavním cílem práce je zjistit, na jaké hodnoty ze škály atraktivity zaměstnavatele se má společnost Isobar Czech Republic s.r.o. zaměřit k udržení stávajících a k získání potenciálních zaměstnanců. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedené a objasněné pojmy, které jsou pro výzkum zásadní. Mezi hlavní tématy patří značka a její hodnota, značka zaměstnavatele …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to find out what values from an Employer Attractiveness scale company Isobar Czech Republic s.r.o. should focus on to retain their employees and to attract potential employees. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part terms that are essential for a research are clarified. The main topics include the brand and its value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77427
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Gabriela Říhová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77427
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Karmela Yelemessova -
Atraktivita zaměstnavatele
Jan Falc -
Odměňování a atraktivita zaměstnavatele
Klára Dlasková -
Atraktivita zaměstnavatele pohledem jednotlivých generací
Monika Vondráčková -
Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Klára Šlingrová -
Atraktivita zaměstnavatele
Daniela Dufková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Posouzení atraktivity zaměstnavatele BENZINA Orlen
Jiří Šťastný