Eko značka jako konkurenční výhoda podniku – Bc. Olga Súkeníková
Bc. Olga Súkeníková
Diplomová práce
Eko značka jako konkurenční výhoda podniku
Eko Label as A Competitive Advantage of Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblastí eko značení u spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na konkurenční výhodu, eko značení a marketingový výzkum. V praktické části je zpracováno dotazníkové šetření o povědomí veřejnosti o eko značení a o preferenci eko produktů u zákazníka. Závěr práce vyhodnocuje získané výsledky a navrhuje řešení na zlepšení.Abstract:
This diploma thesis deals with the area of the eco labeling from the consumer point of view. The theoretical part is focused on the competitive advantage of eco labeling and marketing research. In the practical part a questionnaire survey of public awareness of eco labeling and customer preference regarding to the eco products are presented. The conclusion of this work evaluates achieved results and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Súkeníková, Olga. Eko značka jako konkurenční výhoda podniku. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenčního prostředí pro segment polymerových kondenzátorů
Iva Dohnalová -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Radim Kaloč -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí v segmentu dodavatelů informačních služeb
Petr Gajdík -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Kristýna Boháčová -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek