Jak vnímají pacienti s diabetem mellitem 2. typu svého nutričního terapeuta – Bc. Alžběta Duchoňová
Bc. Alžběta Duchoňová
Diplomová práce
Jak vnímají pacienti s diabetem mellitem 2. typu svého nutričního terapeuta
How patients wit type 2 diabetes mellitus perceive their dietitian
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na pohled osob s diabetem mellitem 2. typu na nu-triční terapii a jejich vztah s nutričním terapeutem. Teoretická část se věnuje adhe-renci k terapii diabetu, prostředí podporujícímu růst u pacientů a vztahu mezi nu-tričním terapeutem a pacientem. Praktická část zkoumá motivaci pacientů ke zdra-vému stravování a jejich vnímanou schopnost dodržovat zdravou stravu, stejně …víceAbstract:
The thesis focuses on the perspective of individuals with type 2 diabetes mellitus on dietetics and the relationship between them and the dietitian. The theoretical part addresses adherence to diabetes therapy, the supportive environment for patient growth, and the relationship between the dietitian and the patient. The practical section examines the motivation of patients for healthy eating, their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/opf9j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Martina Karbanová
- Oponent: Mgr. Zlata Kapounová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasarykova univerzita
Lékařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Výživa dospělých a dětí / Výživa dospělých a dětí
Práce na příbuzné téma
-
Terapeutický vztah s dospívajícím, který má potíže ve vztazích k autoritám
Helena Přibylová -
Terapeutický vztah v procesu expresivních terapií
Lenka JANÁKOVÁ -
Individuální vzdělávání pohledem rodičů: motivace, realizace, podpora
Irena Černochová -
Motivace a podpora dalšího vzdělávání zaměstnanců ze strany vedení podniku
Michaela Plachá -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Návrat do formálního studia na vysoké škole ve vyšším věku: Motivace, bariéry, podpora
Martina Cholavová