Jak vnímají pacienti s diabetem mellitem 2. typu svého nutričního terapeuta – Bc. Alžběta Duchoňová
Bc. Alžběta Duchoňová
Master's thesis
Jak vnímají pacienti s diabetem mellitem 2. typu svého nutričního terapeuta
How patients wit type 2 diabetes mellitus perceive their dietitian
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na pohled osob s diabetem mellitem 2. typu na nu-triční terapii a jejich vztah s nutričním terapeutem. Teoretická část se věnuje adhe-renci k terapii diabetu, prostředí podporujícímu růst u pacientů a vztahu mezi nu-tričním terapeutem a pacientem. Praktická část zkoumá motivaci pacientů ke zdra-vému stravování a jejich vnímanou schopnost dodržovat zdravou stravu, stejně …moreAbstract:
The thesis focuses on the perspective of individuals with type 2 diabetes mellitus on dietetics and the relationship between them and the dietitian. The theoretical part addresses adherence to diabetes therapy, the supportive environment for patient growth, and the relationship between the dietitian and the patient. The practical section examines the motivation of patients for healthy eating, their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/opf9j/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Martina Karbanová
- Reader: Mgr. Zlata Kapounová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasaryk University
Faculty of MedicineMaster programme / field:
Dietitian / Dietetian
Theses on a related topic
-
Terapeutický vztah s dospívajícím, který má potíže ve vztazích k autoritám
Helena Přibylová -
Terapeutický vztah v procesu expresivních terapií
Lenka JANÁKOVÁ -
Individuální vzdělávání pohledem rodičů: motivace, realizace, podpora
Irena Černochová -
Motivace a podpora dalšího vzdělávání zaměstnanců ze strany vedení podniku
Michaela Plachá -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Návrat do formálního studia na vysoké škole ve vyšším věku: Motivace, bariéry, podpora
Martina Cholavová