Analýza volební kampaně strany zelených v krajských volbách 2008 - Jihomoravský kraj – Mgr. Alice Pilatíková
Mgr. Alice Pilatíková
Bakalářská práce
Analýza volební kampaně strany zelených v krajských volbách 2008 - Jihomoravský kraj
The Green Party: The analysis of the electoral campaign 2008 in the Southern Moravia Region
Anotace:
Anotace: Bakalářská práce: Analýza volební kampaně strany zelených v krajských volbách 2008 - Jihomoravský kraj Vypracovala: Pilatíková Alice Vedoucí práce: Mgr. Anna Matušková Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl analyzovat volební kampaň Strany zelených před krajskými volbami 2008 v Jihomoravském kraji. Volební kampaň je posuzována z hlediska teorie politického marketingu. Cílem práce bylo …víceAbstract:
Title: Analysis of the Green Party election campaign in the regional elections 2008 – South Moravian Region Author: Pilatíková Alice Head work: Mgr. Anna Matušková This bachelor thesis aims at analysis of the election campaign of the Green Party before the regional elections, 2008 in the South Moravian region. The campaign is evaluated in terms of the theory of political marketing. The aim of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zip64/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Vráblíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Pre-electoral Violence in Nigeria and Pakistan: Comparative Case Study
Eva Dokoupilová -
The International Cooperatin of the South Moravian Region
Michaela Šimková -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing
Lukáš Jíra