Ing. Jiří Tlaskal

Master's thesis

Analýza marketingového mixu hotelového řetězce OK-Hotels v Praze

Marketing mix analysis of hotel chain OK-Hotels in Prague
Abstract:
Cílem práce je analýza současného produktového a zákaznického marketingového mixu hotelového řetězce OK-Hotels s návrhem změny toho mixu a analýza následného dopadu na efektivnost v rámci řetězce. Změna marketingového mixu bude uskutečněna prostřednictvím nového produktu, kterým je výstavba 4* hotelu v pražském Karlíně. Autor vychází ze situační analýzy destiance a místa realizace záměru projektu i …more
Abstract:
The objective is analysis of current product and customer marketing mix of hotel chain OK-Hotels. The proposed change of marketing mix and its impact to efficiency of the hotel chain. This change will be made trough construction of new 4* hotel in Prague - Karlin. The situation analysis of destination and place of future hotel location and analysis of customer market segmentation is used as well. From …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní