Bc. Richard VELÍSEK, DiS.

Diplomová práce

Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín

Project of use marketing mix instruments to increase attendance of Mala scena Zlín Theatre
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je projekt, který se zaměřuje na zvýšení návštěvnosti malé-ho zlínského divadla. Ve Zlíně, až do roku 2004, fungovala pouze jedna divadelní scéna. Divadlo Malá scéna Zlín vzniklo z iniciativy bývalých absolventů dramatického kroužku Základní umělecké školy ve Zlíně s cílem nabídky alternativní scény zlínským divákům. V dnešní době je z něj profesionální divadlo s kvalitním …více
Abstract:
The content of this thesis is a project to increase the attendance of a small theatre in Zlín. Until year 2004 acted only one theatre in Zlín. Divadlo Malá scéna Zlín was founded by initiative of graduates the dramatic group of Elementary Music School in Zlín. The primary aim was offer to people an alternative performance in Zlín. Today is a professional theatre with high-quality repertoire and great …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 15381

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VELÍSEK, Richard. Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing