Analýza učebních strategií studentů za pomocí eye- trackingu – Kristýna SVĚTNICKÁ
Kristýna SVĚTNICKÁ
Diplomová práce
Analýza učebních strategií studentů za pomocí eye- trackingu
Analysis of Students' Study Strategies Using the Eye-tracking Method
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem čtenářských strategií vysokoškolských studentů dosahujících dvou různých úrovní jazykové kompetence při čtení anglického textu. Cílem tohoto výzkumu je analýza čtenářských strategií studentů. Zaměřuje se především na společné znaky a podobnost strategií s ohledem na jazykovou úroveň respondentů. Výzkum byl proveden za pomocí technologie eye-trackingu, která umožňuje …víceAbstract:
This master's thesis deals with the research of reading strategies of university students speaking English on two different levels. The aim of this research is the analysis of students' reading strategies. It deals especially with shared characters and similarity of strategies regarding the level of English of the respondents. This research was performed using the technology of eye-tracking which enables …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVĚTNICKÁ, Kristýna. Analýza učebních strategií studentů za pomocí eye- trackingu. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Strategie čtení jako nástroj podporující dovednost čtení
Adéla Vítová -
Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Alexandra Juhosová -
Analýza učebních strategií studentů VŠ za pomoci eye-trackingu
Alena ŠTECOVÁ