Spotřební chování klientů v oblasti relaxačních lázeňských služeb – Kateřina Oplová
Kateřina Oplová
Diplomová práce
Spotřební chování klientů v oblasti relaxačních lázeňských služeb
Consumer behavior in the wellness and spa services
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do dvou základních celků -- teoretické a praktické části. V teoretické části je vymezen rozdíl mezi klasickým a relaxačním lázeňstvím, přiblížena historie a význam lázeňství. Dále se teoretická část zabývá merketingovým šetřením jakožto součástí marketingového výzkumu. Stěžejní část diplomové práce tvoří praktická část, která popisuje marketingový výzkum spotřebního chování …víceAbstract:
The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part distinguishes between classic spa and wellness industry, the importance and history of the spa. Furthermore, the theoretical part deals with marketing investigation as part of marketing research. The main part of thesis is practical part, which describes marketing research of consumer behavior in wellness services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24169
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2011
- Vedoucí: Lena Mlejnková
- Oponent: Alexey Kondrashov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24169
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování klientů v oblasti relaxačních lázeňských služeb
Andrea Weisová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
Eva Šlezáková