Václav ŠMEJKAL

Diplomová práce

Analýza reklamní kampaně společnosti EXIM-ÚSTÍ, s. r. o.

Analysis of advertising campaign of the company EXIM-USTI, s. r. o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je "Analýza reklamní kampaně". Úvod práce je z teoretického pohledu věnován vysvětlení pojmů marketing a reklamní kampaň. Následující oddíl je zaměřen na marketingové aktivity cestovní kanceláře Exim Tours a její největší konkurenty, kteří rovněž působí v oblasti výjezdového cestovního ruchu. V úvodu této části práce je z hlediska teoretického i praktického objasněn pojem …více
Abstract:
The theme of my diploma paper is "Analysis of advertising campaign". An introduction is from a theoretical point of view devoted to an explanation of the terms marketing and advertising campaign. The next section focuses on marketing activities of a travel agency Exim Tours and its biggest competitors which also operate in the field of outbound tourism. Introduction to this part theoretically and practically …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠMEJKAL, Václav. Analýza reklamní kampaně společnosti EXIM-ÚSTÍ, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management