Analýza reklamní kampaně společnosti EXIM-ÚSTÍ, s. r. o. – Václav ŠMEJKAL
Václav ŠMEJKAL
Diplomová práce
Analýza reklamní kampaně společnosti EXIM-ÚSTÍ, s. r. o.
Analysis of advertising campaign of the company EXIM-USTI, s. r. o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je "Analýza reklamní kampaně". Úvod práce je z teoretického pohledu věnován vysvětlení pojmů marketing a reklamní kampaň. Následující oddíl je zaměřen na marketingové aktivity cestovní kanceláře Exim Tours a její největší konkurenty, kteří rovněž působí v oblasti výjezdového cestovního ruchu. V úvodu této části práce je z hlediska teoretického i praktického objasněn pojem …víceAbstract:
The theme of my diploma paper is "Analysis of advertising campaign". An introduction is from a theoretical point of view devoted to an explanation of the terms marketing and advertising campaign. The next section focuses on marketing activities of a travel agency Exim Tours and its biggest competitors which also operate in the field of outbound tourism. Introduction to this part theoretically and practically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMEJKAL, Václav. \textit{Analýza reklamní kampaně společnosti EXIM-ÚSTÍ, s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/m04ws7/.
Jak správně citovat práci
ŠMEJKAL, Václav. Analýza reklamní kampaně společnosti EXIM-ÚSTÍ, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka -
Mediaplán reklamní kampaně v oblasti lázeňských a wellness služeb
Rostislav Alka -
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně
Michal Takács -
Webová analytika a reklamní kampaně PPC
Richard KRUTZKY -
Příprava reklamní kampaně v oblasti cestovního ruchu
Pavel Herclík -
Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám
Lenka NOVÁKOVÁ -
Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku
Magdalena Vencová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková