Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd – Diana Makarova
Diana Makarova
Master's thesis
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Social networks as a tool for promoting hotels of different classes
Abstract:
Hlavním cílem práce je vyhodnotit důležitost sociálních sítí pro hotely a porozumět procesu správy sociálních sítí, včetně potenciálních faktorů, které tento proces ovlivňují. Dílčím cílem této práce je zjistit, pod jaké oddělení nejčastěji spadá správa sociálních sítí, vyhodnotit, zda mezi třídami hotelů lze najít stejná tendence v oblasti používaní sociálních sítí. V diplomové práci jsem použila …moreAbstract:
cial media use in hospitality industry“, Journal of Hospitality Marketing & Management, 29:1, 1-21. Dostupné z: https://doi.org/10.1080/19368623.2019.1588824 Michopoulou, E. and Moisa, D. G. (2018) „Hotel social media metrics: The ROI dilemma“, International Journal of Hospitality Management. Dostupné z: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.05.019 „The Missing Link: Creating Value with Social Media …moreAbstract:
The main goal of the work is to evaluate the importance of social networks for hotels and to understand the process of managing social networks, including the potential factors that influence this process. The partial goal of this work is to find out which department most often falls under the management of social networks, to evaluate whether the same tendencies in the use of social networks can be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85968
Thesis defence
- Date of defence: 2022
- Supervisor: Blanka Bejdáková
- Reader: Kateřina Chaloupková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85968
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing
Mariia Otstavnova -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Anna Smrčková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková