Kamila SOLNÁ
Bachelor's thesis
Dyskalkulie na ZŠ
Dyscalculia on primary schools
Abstract:
Existuje mnoho obtíží v matematice. Jednou z nich je specifická porucha matematických schopností neboli dyskalkulie. Dyskalkulie je porucha se vzrůstající tendencí a je nejčastější poruchou v matematice. První kapitola pojednává o specifických poruchách učení. Druhá kapitola se zabývá anomáliemi v matematických schopnostech. Třetí kapitola je zaměřena na dyskalkulii. Nalezneme zde druhy dyskalkulie …moreAbstract:
There are many difficulties in mathematics. One of them is a specific disorder of mathematical ability or dyscalculia. Dyscalculia is a growing tendency to disorder and is the most common disorderin mathematics. The first chapter deals with specific learning disabilities. The secon chapter deals with the anomalies in mathematical abilities. The third chapter focuses ond dyscalculia. Here we find types …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2012
Accessible from:: 4. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2012
- Supervisor: RNDr. Marek Pomp, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOLNÁ, Kamila. Dyskalkulie na ZŠ. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / matematika - český jazyk, Professional Training in Education
Theses on a related topic
-
Návrh metod vhodných matematických nástrojů pro analýzu spotřeby antibiotik s důrazem na hodnocení anomálií v datech
Zuzana Kozáková -
Využití neuronových sítí pro predikci hodnot a detekci anomálií v síťových datech
Zdeněk Fiala -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku
Šárka SMITKOVÁ -
Problematika dyskalkulie a její reedukace na základní škole
Barbora NOVÁKOVÁ -
Reedukace SPU u žáků základní školy praktické (se zaměřením na reedukaci dyskalkulie)
Zuzana Zikmundová -
Problematika dyskalkulie a její reedukace
Jana Ullmannová -
Dyskalkulie žáků na 1. stupni základních škol a možnosti její reedukace
Lenka ŘÍHOVÁ -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková