Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism – Ing. Valeriya Alexanderova
Ing. Valeriya Alexanderova
Diplomová práce
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Anotace:
Cílem diplomové práce „Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism“ je na základě dotazníkového šetření identifikovat a vyhodnotit spotřebitelské chování tuzemských příslušníků Generace Z v cestovním ruchu z hlediska udržitelnosti. První část práce zahrnuje teoretická východiska týkající se spotřebitelského chování účastníků cestovního ruchu, a to se zohledněním …víceAbstract:
The master’s thesis “Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism” aims to identify and evaluate the consumer behaviour of domestic Generation Z representatives in tourism in terms of sustainability based on a questionnaire survey. The first part of the thesis includes theoretical background concerning the consumer behaviour of tourism participants, taking into account …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bf866/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Problematika globální klimatické změny ve výuce na ZŠ: znalosti, postoje a pro-environmentální chování žáků
David RANOŠ -
Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby
Tomáš Nevídal -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková -
Spotřebitelské preference a postoje v oblasti alternativních forem nákupu „bez obalu“
Dominika Doksanská -
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Z v oblasti inovací v maloobchodě
Michaela Micková -
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Y při nákupu v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v kontextu pandemie covid-19
Karolína Míková -
Spotřebitelské postoje a preference generace X a Z v oblasti alternativních potravinových sítí
Petra Laštovičková -
Spotřebitelské postoje a preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Vladimíra Kaplanová