Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby – Tomáš Nevídal
Tomáš Nevídal
Diplomová práce
Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby
Consumer Behaviour and Attitudes when Purchasing Phyiscal Music Formats and Online Music
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zmapovat nákupní preference a postoje generace mileniálů ve vztahu k nákupu hudebních děl. V teoretické části práce dochází k vymezení témat, jako jsou spotřebitelské chování, marketing či hudební průmysl. Pro literární rešerši bylo využito odborné literatury a relevantních internetových zdrojů jak v českém, tak anglickém jazyce. V praktické části práce je proveden vlastní …víceAbstract:
This master thesis is focused on preferences and purchasing behaviour while shopping for music of the generation of millennials. In theoretical part, there is an introduction to topics such as marketing, consumer behaviour and music industry. For this part of the thesis were both Czech and International literature used. In the second part of the thesis quantitative survey is conducted. The obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEVÍDAL, Tomáš. \textit{Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/yx1hms/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
Veronika Vávrová -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Zhodnocení potenciálu českého trhu pro vstup nové hudební streamovací služby
Martin Luňáček -
Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů
Eva Klimendová -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic
Mikoláš Dušek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses yx1hms yx1hms/2
28. 11. 2018