Role vybraného řetězce maloobchodních prodejen v podpoře regionální produkce – Vít Skalický
Vít Skalický
Bakalářská práce
Role vybraného řetězce maloobchodních prodejen v podpoře regionální produkce
The role of the selected chain of retail stores in supporting of regional production
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat a vyhodnotit roli společnosti My food Market, s. r. o., v podpoře a vytváření příležitostí pro tržní zhodnocení regionální produkce. V teoretické části jsou na základě studia odborné literatury shrnuty současné trendy na trhu potravin a metody analýzy spotřebitelské poptávky. Praktická část je zaměřena na: (1) popis činnosti a strategie společnosti My food …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to characterize and assess the role of My food Market, s. r. o., company in supporting and creating opportunities for market evaluation of regional production. The theoretical part sums up the current trends on the food market and consumer demand analysis methods, based on the study of expert literature. The practical part focuses on: (1) description of activities and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Simona Miškolci, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKALICKÝ, Vít. \textit{Role vybraného řetězce maloobchodních prodejen v podpoře regionální produkce}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/m0nt53/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Attitudes Towards Business Ethics and Corporate Social Responsibility - Nike Case Study
CHANCHAL JANGIR -
Regionální potraviny v gastronomických zařízeních
Jan Pavlík -
Dvojí kvalita potravin
Milan Žižka -
Kvalita potravin v České republice
Kateřina ŠUSTROVÁ -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Značky kvality potravin na českém trhu
Dominika SKALOVÁ -
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
Dominika Rozmajzlová -
Značky kvality potravin na českém trhu
Veronika JÍLKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva