Bc. Michal Tošovský

Master's thesis

Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie

Inter Cars Group marketing communication for Italian market entry
Abstract:
V diplomové práci bude řešena aktuální problematika, které se věnuje firma Inter Cars Group. Jedná se o vstup na nový trh, kde dosud nemá své zastoupení, konkrétně trh italský. Při zpracování vybraného tématu budou shromažďovány a analyzovány firemní informace a interní materiály. Bude analyzován tzv. „Inter Cars - business plan“ – manuál používaný vedením podniku při vstupu na nové trhy, budou vydefinovány …more
Abstract:
The thesis will deal with issues the company Inter Cars Group is currently engaged in. Particularly, a new market entry, where it has not been represented, namely the Italian market. When processing the selected topic, the company information and internal materials will be collected and analyzed. The so-called "Inter Cars -business plan" – a manual used by the management when entering new markets …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní