Bc. Zlata BIEDERMANNOVÁ

Bakalářská práce

Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2

Target group identification and their influence on viewership of TV Prima reality show VyVolení 1 and VyVolení 2.
Anotace:
Jsme národ voyeurů? Sledujeme rádi příběhy ostatních lidí a nahlížíme jim do soukromí s až zvířecí zvědavostí? Dalo by se říci, že ano. Zatím největší reality show u nás VyVolení 1 sledovaly denně téměř dva miliony lidí a VyVolené 2 si každý večer zapnul v průměru milion z nás. Kdo vlastně jsou ti, kteří tuto reality show sledovali? Jak jsou staří? Kde žijí? S kým a kam chodí nakupovat? Tato práce …více
Abstract:
Are we a nation of voyeurs? Do we like to watch other people´s stories and we like to fol-low their privacy? Probably yes. After all the most viewed reality show VV1 was watched by over two million people daily and VV2 one million a day. Who era they who watched the reality show? How old are they? Where do they live? With who and where do they go shopping? This work will identify target audiences of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4847

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BIEDERMANNOVÁ, Zlata. Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.