Bc. Iva Karpianusová

Diplomová práce

Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy

Identification of Target Groups for Communication and Proposal of Digital Communication Strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin a tvorbou digitální komunikační strategie pro firmu dietashopbrno.cz. Je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska a nástroje pro návrh marketingové komunikace v digitálním prostředí. Praktická část práce se zabývá segmentací trhu dle nabízeného sortimentu, a také současnou situací …více
Abstract:
This thesis deals with the identification of target groups and the creation of a digital communication strategy for the company dietashopbrno.cz. It is divided into three parts: theoretical, practical, and project. The theoretical part presents the background and tools for designing marketing communication in the digital environment. The practical part of the thesis deals with market segmentation according …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Karpianusová, Iva. Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe