Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2 – Bc. Zlata BIEDERMANNOVÁ
Bc. Zlata BIEDERMANNOVÁ
Bakalářská práce
Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2
Target group identification and their influence on viewership of TV Prima reality show VyVolení 1 and VyVolení 2.
Anotace:
Jsme národ voyeurů? Sledujeme rádi příběhy ostatních lidí a nahlížíme jim do soukromí s až zvířecí zvědavostí? Dalo by se říci, že ano. Zatím největší reality show u nás VyVolení 1 sledovaly denně téměř dva miliony lidí a VyVolené 2 si každý večer zapnul v průměru milion z nás. Kdo vlastně jsou ti, kteří tuto reality show sledovali? Jak jsou staří? Kde žijí? S kým a kam chodí nakupovat? Tato práce …víceAbstract:
Are we a nation of voyeurs? Do we like to watch other people´s stories and we like to fol-low their privacy? Probably yes. After all the most viewed reality show VV1 was watched by over two million people daily and VV2 one million a day. Who era they who watched the reality show? How old are they? Where do they live? With who and where do they go shopping? This work will identify target audiences of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BIEDERMANNOVÁ, Zlata. \textit{Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/m0t8vo/.
Jak správně citovat práci
BIEDERMANNOVÁ, Zlata. Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny
Michaela Balačinová -
Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
Lenka Otáhalová -
Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie
Tomáš Foltas -
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Beáta Janošková -
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Petra Horáčková -
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského
Alexandra Tomášová