RE-USE: Módní restart. Redesign vyřazeného oblečení. – BcA. Jana RENNEROVÁ
BcA. Jana RENNEROVÁ
Bachelor's thesis
RE-USE: Módní restart. Redesign vyřazeného oblečení.
RE-USE: Fashion restart. Redesign of the second hand clothing.
Abstract:
Ve své bakalářské práci se věnuji znovupoužití vyřazeného, či nepoužívaného oblečení a toto téma jsem pojmenovala svým vlastním termínem: módní restart. Princip je založen na grafickém návrhu vhodného potisku, který vtiskne oblečení nový osobitý styl a vrátí tak život jinak vyřazenému oděvnímu kusu. Striktně sem však nepatří průmyslová úprava oblečení ve smyslu zkracování délek, látání děr a přešívání …moreAbstract:
The bachelor assignment discusses an issue of a reuse of old clothes one doesn{\crq}t wear anymore. The principle is based on a creativity of a graphic design suitable for clothes-printing of the old piece which will give it a personal fashion style and returns a life into it. Industrial changes as shortening, remaking into the new model or repairing is strictly out of this project. Theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2010
Identifier:
13124
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RENNEROVÁ, Jana. \textit{RE-USE: Módní restart. Redesign vyřazeného oblečení.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/m0v73z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RENNEROVÁ, Jana. RE-USE: Módní restart. Redesign vyřazeného oblečení.. Zlín, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Vliv známosti značky United Colors of Benetton na rozhodování spotřebitele o nákupu
Lenka Mašková -
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Pavla Otenšlégrová -
Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Nikol Šuleřová -
Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton
Zuzana Čermáková