RE-USE: Módní restart. Redesign vyřazeného oblečení. – BcA. Jana RENNEROVÁ
BcA. Jana RENNEROVÁ
Bakalářská práce
RE-USE: Módní restart. Redesign vyřazeného oblečení.
RE-USE: Fashion restart. Redesign of the second hand clothing.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se věnuji znovupoužití vyřazeného, či nepoužívaného oblečení a toto téma jsem pojmenovala svým vlastním termínem: módní restart. Princip je založen na grafickém návrhu vhodného potisku, který vtiskne oblečení nový osobitý styl a vrátí tak život jinak vyřazenému oděvnímu kusu. Striktně sem však nepatří průmyslová úprava oblečení ve smyslu zkracování délek, látání děr a přešívání …víceAbstract:
The bachelor assignment discusses an issue of a reuse of old clothes one doesn{\crq}t wear anymore. The principle is based on a creativity of a graphic design suitable for clothes-printing of the old piece which will give it a personal fashion style and returns a life into it. Industrial changes as shortening, remaking into the new model or repairing is strictly out of this project. Theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
13124
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RENNEROVÁ, Jana. RE-USE: Módní restart. Redesign vyřazeného oblečení.. Zlín, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Vliv známosti značky United Colors of Benetton na rozhodování spotřebitele o nákupu
Lenka Mašková -
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Pavla Otenšlégrová -
Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Nikol Šuleřová -
Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton
Zuzana Čermáková