Postoje a názory učitelů na integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků s PAS v ostravském okrese. – Bc. Jaroslava Kminiaková
Bc. Jaroslava Kminiaková
Diplomová práce
Postoje a názory učitelů na integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků s PAS v ostravském okrese.
Teachers opinions and attitudes to integrative-inclusive education of pupils with autistic spektrum disorder in Ostrava distrikt.
Anotace:
ANOTACE Diplomová práce pojednává o integraci/inkluzi žáků s poruchou autistického spektra na běžných základních školách v ostravském okrese a o činnosti speciálně pedagogického centra pro žáky s PAS. V praktické části byly analyzovány postoje a názory učitelů běžných základních škol na Ostravsku.Abstract:
ANNOTATION The thesis deals with pupils integration/ inclusion with autistic spectrum disorder in common schools in the Ostrava district and Special Education Centre for pupils with PAS. In the practical part were analyzed attitudes and opinions of teachers of primary schools in the Ostrava district.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kjhrp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KMINIAKOVÁ, Jaroslava. \textit{Postoje a názory učitelů na integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků s PAS v ostravském okrese.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/m0v8kt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Rozvoj komunikační schopnosti u dítěte s poruchou autistického spektra
Lenka Černohousová -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová