Reading Development in Pre-School Age – Bc. Monika Crháková
Bc. Monika Crháková
Diplomová práce
Reading Development in Pre-School Age
Reading Development in Pre-School Age
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá čtením předškolním dětem ve školkách a rodinách a způsoby, kterými mohou být děti podporovány ke čtenářství. Nabízí učitelům a rodičům rady, inspiraci a informace o čtení knih dětem, kterými se pokouší pomoci učitelům, ale hlavně rodičům dětí. Teoretická část práce se zabývá vývojem dětí a informacemi, které mohou být využity při čtení dětem. Praktická část prezentuje …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on reading to pre-school children in kindergartens and families and on the methods that can be used in order to support children in reading. It tries to help teachers and mainly parents by offering advice, inspiration and information about reading books to children. The theoretical part of the thesis deals with the development of children and information that can be used …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rxhr4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL
Kristina Psotová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Analysis of the language of fairy tales from the point of view of transferred language
Tereza KLENCOVÁ -
Kdyby knihy mohly mluvit: zabavené židovské knihy jako nositelé paměti
Kamila CMOLOVÁ -
Žatecké soudnictví do zřízení apelačního soudu roku 1548 ve světle Knihy zahájeného soudu a Knihy nálezů vrchní stolice staroměstské do města Žatce
Radek MILIČEVIČ -
Význam knihy pro děti a dospívající: kritická diskurzivní analýza knihy
Veronika Kolaříková -
Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Audrey Stemberg -
Multimediální a interaktivní knihy pro děti jako možný prostředek pro rozvíjení pregramotností
Kristína Vébrová