Vojtěch ZACHNÍK
Master's thesis
Konvence a jejich filosofická analýza
Conventions and their philosophical analysis
Abstract:
Konvence jsou společenským fenoménem, který ovlivňuje naše chování jak ve vědeckém výzkumu, tak v každodenním životě. Třebaže se každý z nás intuitivně domnívá, že máme jasný a neproblematický pojem konvence, toto přesvědčení je chybné. Cílem této práce je zavést a zdůvodnit definici konvence skrze vymezení nutných a postačujících podmínek konvenčnosti. Abychom tak mohli učinit, vycházíme z průkopnické …moreAbstract:
Conventions are social phenomena influencing our behaviour in scientific research and also in everyday life. Even though, each of us intuitively thinks we have obvious and uncomplicated notion of convention, this belief is mistaken. The aim of this thesis is to introduce and justify definition of convention by specifying the necessary and sufficient conditions of conventionality. In order to do that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 15. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Glombíček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZACHNÍK, Vojtěch. Konvence a jejich filosofická analýza . Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philosophy / Philosophy
Theses on a related topic
-
Aplikace teorie her v podnikové praxi
Jana Kaminská -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Aplikace teorie her v managementu
Jan Postl -
Význam a aplikace teorie her v řízení firmy
Olga Vorobei -
Význam a aplikace teorie her v podnikovém managementu
Jan Pokorný -
Aplikace teorie her s opakováním na analýzu vztahů mezi dvěma firmami
Krisztina Szabó