Význam pohádky v životě dítěte v preprimárním věku – Kristýna ČERNÁ
Kristýna ČERNÁ
Bakalářská práce
Význam pohádky v životě dítěte v preprimárním věku
The meaning of a fairytale in a child's life at pre-primary age
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je význam pohádky v životě dítěte v preprimárním věku, a to zejména pohádky kouzelné, zprostředkované prostřednictvím čtení z knihy nebo vyprávěním. Práce je zaměřena na zmapování četnosti zařazování čtené nebo vyprávěné pohádky do edukačního procesu, a na způsoby jejího zařazení. Hlavním cílem práce je zjistit a jakým způsobem učitelky mateřských škol používají …víceAbstract:
The main theme of this thesis is the importance of fairy tales in the life of a child of pre-primary age, especially magic fairy tales, mediated through reading from a book or narrative. The work is focused on mapping the frequency of inclusion of a read or narrated fairy tale in the educational process, and on ways of its inclusion. The main aim of this work is to find out how often and how kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Hendrychová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Kristýna. Význam pohádky v životě dítěte v preprimárním věku. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková