Vztah reklamního obsahu a reakce spotřebitelů dle jejich temperamentu – Leona SVOBODOVÁ
Leona SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Vztah reklamního obsahu a reakce spotřebitelů dle jejich temperamentu
Correlation of advertising content and consumers reaction according to their temperament type
Anotace:
Tato práce zkoumá vztah mezi reklamním obsahem a reakcí spotřebitelů, s ohledem na jejich osobnostní a demografické charakteristiky. Pro identifikaci klíčových faktorů, které ovlivňují reakci spotřebitelů na klamavou reklamu byl použit experimentální dotazník a regresní analýza. Podle výsledků jsou ženy více náchylné k nachytání se na klamavou reklamu než muži, opatrnost spotřebitelů při nákupech na …víceAbstract:
This thesis examines the correlation of advertising content and consumers reaction, considering their personality and demographic characteristics. An experimental questionnaire and regression analysis were used to identify the key factors that influence consumer response to deceptive advertising. The results suggest that women are more likely to be fooled by deceptive advertising than men, that consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Martinčíková Sojková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Leona. Vztah reklamního obsahu a reakce spotřebitelů dle jejich temperamentu. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané spôsoby finančnej prípravy na dôchodkový vek
Mária Balúchová -
Návrh portfólia finančných produktov k zaisteniu na dôchodkový vek
Michal Jankoviech -
Nravstvennaja orientirovka v proizvedenii "Puteshestvie dlinoj v vek" V. F. Tendrjakova
Polina Nazarchuk -
Nravstvennaja orientirovka v proizvedenii "Puteshestvie dlinoj v vek" V. F. Tendrjakova
Polina Nazarchuk -
Závislosť finančnej gramotnosti a dopytu po produktoch zabezpečujúcich tretí vek
Nina Figurová -
Závislosť finančnej gramotnosti a dopytu po produktoch zabezpečujúcich tretí vek
Petra Zimermannová -
Kvalitativní změny chlebů a vek s přídavkem oleje ze zrníček révy vinné
Josef BÁRTEK -
Zmysel života a vek
Iveta Majvitorová