International Direct Marketing of the selected company – Bc. David Kopřiva TEST
Bc. David Kopřiva TEST
Bakalářská práce
International Direct Marketing of the selected company
International Direct Marketing of the selected company
Anotace:
blPravni informace: Tento e-mail a vsechny pripojene soubory (i) jsou duverne a mohou byt chraneny zakonem a (ii) nejsou navrhem na uzavreni smlouvy ani jeho prijetim, ledaze jsou tak vyslovne oznaceny. Tento e-mail je urcen pouze uvedenemu prijemci a dalsim osobam, ktere jsou jmenovite uvedeny jako prijemci. Jestlize nejste opravneny prijemce, pak jakakoliv forma zverejneni, reprodukce, kopirovani …víceAbstract:
Pravni informace: Tento e-mail a vsechny pripojene soubory (i) jsou duverne a mohou byt chraneny zakonem a (ii) nejsou navrhem na uzavreni smlouvy ani jeho prijetim, ledaze jsou tak vyslovne oznaceny. Tento e-mail je urcen pouze uvedenemu prijemci a dalsim osobam, ktere jsou jmenovite uvedeny jako prijemci. Jestlize nejste opravneny prijemce, pak jakakoliv forma zverejneni, reprodukce, kopirovani, …víceKlíčová slova
dalsim osobam ktere jsou jmenovite uvedeny jako prijemci. Jestlize nejste opravneny prijemce pak jakakoliv forma zverejneni reprodukce kopirovani distribuce nebo sireni je prisne zakazana. Pokud jste obdrzel tento e-mail omylem oznamte to prosim neprodlene jeho odesilateli a pak jej vymazte. CSOB neruci za bezchybny a uplny prenos
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015
Identifikátor:
http://is.vsfs.cz/th/5967/vsfs_b_b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Diverzita rezistentních bakterií a studium bakteriálního rezistomu v čistírnách odpadních vod a distribuce v životním prostředí
Tereza STACHUROVÁ