Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Srbska – Daniela Petričičová
Daniela Petričičová
Bakalářská práce
Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Srbska
Business environment, business and cultural specifics of Serbia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským prostředím, kulturními a obchodními zvláštnostmi Srbska. První kapitola obsahuje základní informace o geografii, obyvatelstvu a současné politické situaci. Kapitola druhá se zabývá srbským podnikatelským prostředím a v kapitole třetí jsou zahrnuty informace o pravoslavném náboženství, kulturních dimenzích a zvycích. Poslední kapitola o obchodní etiketě a zvláštnostech …víceAbstract:
The Bachelor's Thesis is about business environment, business and cultural specifics of Serbia. The first chapter contains basic information about geography, people and current political situation of Serbia. The second chapter contains information about Serbian business environment and the third chapter is about orthodox religion, cultural dimensions and traditions. The last chapter about business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Possibility of a Czech company doing business in China
Yuan Xu -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Family business in Ukraine – its problems, opportunities and challenges
Valeriia Kabanova -
Inovace business modelu společnosti RM-SPORT s.r.o.
Marek Matějů -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Tvorba business modelu britské kavárny poskytující výuku angličtiny
Marie Hutařová -
Doing Business in India
Ondřej Terš -
Vývoj srbsko-albánských vztahů po roce 2008 ze srbské perspektivy se zaměřením na konflikt v Kosovu
Dominik Klasna