Comparative study of teaching reading in English classes at two primary schools in Brno – Bc. Kristýna Mrázová
Bc. Kristýna Mrázová
Diplomová práce
Comparative study of teaching reading in English classes at two primary schools in Brno
Comparative study of teaching reading in English classes at two primary schools in Brno
Anotace:
Diploma thesis is researching and comparing the approaches to teaching reading in English classes at two primary schools in Brno, namely at St. Cyril and Methodius Comprehensive School and at Čejkovická Primary School. The thesis consists of both theoretical and practical part. The theoretical part examines several aspects connected to teaching reading in English, among others possible problems with …víceAbstract:
Diplomová práce zkoumá a porovnává přístupy k učení čtení v hodinách angličtiny na dvou základních školách v Brně, jmenovitě na Cyrilometodějském gymnáziu a na Základní škole Čejkovická. Tato práce se skládá jak z teoretické, tak z praktické části. Teoretická část se zabývá různými aspekty spojenými s učením čtení v angličtině, mimo jiné např. možnými problémy se čtením v cizím jazyce, procesem výuky …víceKeywords
Čtení výuka čtení rozvoj čtenářských zájmů čtení ve třídě zájmové čtení probléme ve čtení texty ke čtení učebnicové texty autentické texty. Reading teaching reading developing reading interests reading in class extensive reading reading problems reading texts course book texts authentic texts.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f25u2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Katarína Lexová, M.A.
- Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reading Activities for the Basic Schools
Jana Janečková -
Using Literature in ELT in the Secondary School: Extensive Reading
Zuzana Tomková -
The use of authentic texts in reading
Valerie Hotová -
Utilization of drama techniques in motivating EFL students to read English course-book texts
Michal Prchlík -
Využití vzdělávacího softwaru ve výuce žáků s obtížemi ve čtení
Pavlína Haščynová -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Extensive Reading as a Tool to Develop Students' Motivation to Read in English in the Digital Age
Ludmila Hrubá -
Using Literature in ELT in the Secondary School: Extensive Reading
Zuzana Tomková