Kultura hotovosti: Výběry z bankomatů jako ukazatel národních preferencí – Markéta Parmová
Markéta Parmová
Diplomová práce
Kultura hotovosti: Výběry z bankomatů jako ukazatel národních preferencí
Cash Culture: ATM Withdrawals as an Indicator of National Preferences
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou chování zahraničních turistů při výběrech hotovosti z bankomatů v Praze. Cílem je identifikovat vzorce chování turistů z různých zemí na základě dat o výběrech z bankomatů společnosti XY za rok 2023. Studie zkoumá, zda existují univerzální vzorce chování napříč různými národnostmi nebo zda se projevují specifické rozdíly dle zemí původu. Data zahrnují informace …víceAbstract:
The diploma thesis addresses the behavior of international tourists when withdrawing cash from ATMs in Prague. The aim is to identify behavioral patterns of tourists from various countries based on data on ATM withdrawals provided by company XY for the year 2023. The study investigates whether universal behavioral patterns exist across different nationalities or whether specific differences emerge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95371
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2025
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Vladislav Bína
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95371
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Influence of cultural predispositions on consumer behaviour in the UK
David Král -
Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí
Jana Kupská -
Cultural differences in consumer behavior of Generation Z when shopping for cosmetic products: Case study for Ghana and Czech Republic
Abigail Koufie -
Cross-cultural Consumer Behaviour Differences with focus on Chinese and Czech Generation Z
Da Meng -
The Nutri-Score - A Quantitative Study of the Effectiveness of Visual Nudging on Consumer Behavior
Yvette Luise SKRETKOWICZ -
Impact of social media marketing on consumer behavior in the context of Dhaka city, Bangladesh
Ektiar Uddin -
Impact of Influencer Marketing on Consumer behavior
Simon Robert